پساز مدتها انتظار، سرانجام شبکه 5G با آپدیت One UI 7 در تمامی گوشیهای سامسونگ فعال میشود. درحالیکه سامسونگ از فعالشدن شبکهی 5G در ایران و سایر کشورهای خاورمیانه تا انتهای پاییز خبر داده بود؛ ولی در این مدت هیچ یک از آپدیتهای نرمافزاری امکان اتصال به شبکهی 5G را فراهم نکرده بودند.
به گزارش خبرآنلاین، در بررسی One UI 7 بهدلیل محدودیت در استفاده از سیمکارت، موفق به آزمایش نسل پنجم نشده بودیم؛ اما با تغییر باند فرکانسی و برقراری تماس اضطراری نشانههایی از فعالشدن این قابلیت مشاهده کردیم. حال یکی از کاربران زومیت از وصلشدن گوشی به فایوجی در اپراتور ایرانسل و شاتل موبایل روی گلکسی S24 اولترا خبر میدهد.
به نقل از زومیت، ظاهرا برای اتصال به 5G، پساز بهروزرسانی به نسخهی بتای One UI 7 که صرفا در اختیار کاربران اروپایی قرار گرفته است، باید منطقهی گوشی به یکی از کشورهای خاورمیانه تغییر کند. پساز تغییر منطقه میتوان از این شبکه در ایران بهرهمند شد؛ بنابراین در آیندهای نزدیک و با انتشار نسخهی پایدار وای یو آی ۷ شبکهی 5G بهطور گسترده در گوشیهای سامسونگ در ایران قابل استفاده خواهد بود.
۵۸۵۸
بازی شب گذشته ایران در جام جهانی ۲۰۲۶ بالاخره طلسم پیک ترافیک اینترنت را بعد از قطعی ۸۸ روزه شکست و به عدد ۷.۵۶ ترابیت بر ثانیه رسید.
اگر از کاربران قدیمی اندروید باشید، احتمالا به یاد دارید که چگونه نخستین نسخههای اندروید به نام دسرها نامگذاری میشدند، اما از اندروید ۱۰، نامگذاری سیستم عامل گوگل به این شیوه، به خاطرهها پیوست.
کمتر از یک هفته از انتشار رسمی سیستمعامل جدید گوگل میگذرد و اکنون کاربران میگویند مشکلات آزاردهندهای برای گوشیهای پیکسل آنها ایجاد شده است.
مایکروسافت در حال تغییر یکی از قدیمیترین رویههای خود در انتشار نسخههای جدید ویندوز است و به جای اینکه که هر سال یک نسخه جدید عرضه کند، قابلیتهای جدید را به صورت تدریجی ارائه میکند.
Δ