اهواز – مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی خوزستان اعلام کرد که در سفر رئیسجمهور و وزیر میراثفرهنگی به این استان، سه طرح تأسیسات گردشگری به بهرهبرداری خواهد رسید.
به گزارش خبرنگار مهر، محمد جوروند صبح امروز سه شنبه در گفتگویی رسانهای در این خصوص گفت: دو هتل در شهرهای اهواز و ایذه و فاز دوم مجتمع گردشگری در دزفول در این سفر گشایش مییابند.
وی افزود: این طرحها شامل ۸۶ اتاق و ۱۹۰ تخت اقامتی، مرکز سرگرمیتفریحی سرپوشیده، رستوران و پردیس سینمایی است که به ظرفیت گردشگری استان افزوده خواهد شد.
جوروند همچنین به انعقاد و اجرایی کردن تفاهمنامه با شرکت توسعهگردشگری ایران برای تکمیل سه مجموعه گردشگری در استان اشاره کرد و افزود: این مجموعهها شامل مجتمع آبدرمانی گراب، مجموعه آبدرمانی گلگیر و مجموعه گردشگری بلوط خواهند بود.
به گزارش خبرنگار مهر، رئیسجمهور مسعود پزشکیان در چهارمین سفر استانی خود، چهارشنبه همین هفته به خوزستان سفر خواهد کرد.
ری- وزیر میراثفرهنگی و گردشگری با تأکید بر جایگاه تمدنی شهرری گفت: این شهر از کهنترین مراکز تمدنی ایران است، اما آنگونه که شایسته بوده در حوزههای فرهنگی، آموزشی و پژوهشی معرفی نشده است.
کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با اشاره به افزایش سفرهای زائران در ایام محرم و صفر، بر ضرورت دریافت کارنه دوپاساژ و گواهینامه بینالمللی برای تسهیل ترددهای برونمرزی تأکید کرد.
ایران با هدف معرفی دستاوردها و ظرفیتهای خود در حوزه گردشگری پایدار، در نشست تخصصی گردشگری سبز کشورهای آسیایی در باکو حضور مییابد.
متقاضیان گواهینامه رانندگی بینالمللی از این پس میتوانند در کنار نسخه فیزیکی، از نسخه دیجیتال این سند با قابلیت اعتبارسنجی برخط استفاده کنند.
Δ