به مناسبت هفته گرامیداشت دولت، آیین بهرهبرداری واحدهای فولادسازی و ریختهگری، اکسیژن، آبرسانی و پست برق ۴۰۰ کیلوولت فولاد سفیددشت گروه فولاد مبارکه با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری، مديرعامل و جمعی از اعضای هیئت مدیره و معاونین فولاد مبارکه در کنار تعدادی از کارگران خطوط تولید در شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری دقایقی […]
به مناسبت هفته گرامیداشت دولت، آیین بهرهبرداری واحدهای فولادسازی و ریختهگری، اکسیژن، آبرسانی و پست برق ۴۰۰ کیلوولت فولاد سفیددشت گروه فولاد مبارکه با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری، مديرعامل و جمعی از اعضای هیئت مدیره و معاونین فولاد مبارکه در کنار تعدادی از کارگران خطوط تولید در شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری دقایقی پیش آغاز شد.
واحد فولادسازی سفیددشت چهارمحال و بختیاری با سرمایهگذاری ۱۷۲ میلیون یورویی و تکیه بر ۶۰ درصد ساخت داخل، بهعنوان نخستین فولادسازی تمام ایرانی کشور بدون حضور کارشناسان خارجی، آماده افتتاح در هفته دولت است.
کمتر از دو هفته پس از طرح مطالبه فعالان اقتصادی برای تقویت حمایتهای قضایی از تولید، دادگستری استان تهران با ابلاغ دستورالعملی ۵ بندی، فورسماژور ناشی از جنگ را در رسیدگی به پروندههای تولیدکنندگان آسیبدیده به رسمیت شناخت و بر حمایت قضایی و بانکی از این بنگاهها تأکید کرد.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در نشست هماندیشی فعالان اقتصادی با رئیس مجلس، با تأکید بر ضرورت ارتقای همکاریهای ایران و چین از سطح تجارت به سرمایهگذاری مشترک و انتقال فناوری، سه پیشنهاد راهبردی برای توسعه همکاریهای دو کشور در صنعت مس ارائه کرد.
مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس از بهرهبرداری واحد سولفورزدایی این کارخانه خبر داد و این دستاورد را نقطه عطفی در ارتقای زنجیره ارزش تولید این شرکت برشمرد.
رئیس اتاق بازرگانی ایران با اشاره به مشکلات صادرکنندگان در بازگشت ارز حاصل از صادرات، رفع تعهد ارزی را یکی از مهمترین دغدغههای فعالان اقتصادی عنوان کرد و خواستار بازنگری در مقررات این حوزه شد.
Δ