براساس اطلاعات فاششده در شبکهی اجتماعی ایکس، اولین نسخهی آزمایشی رابط کاربری One UI 7.0 برای گوشی گلکسی S22 اولترا در سرورهای سامسونگ رویت شده است.
به گزارش خبرآنلاین، ظاهراً سامسونگ آزمایش اندروید ۱۵ و رابط کاربری One UI 7.0 را برای سری گلکسی S22 آغاز کرده است. فرمور مدنظر صرفاً نسخهای برای آزمایش داخلی سامسونگ محسوب میشود و درحالحاضر در کشور لهستان فعال شده است.
به نقل از زومیت، سامسونگ آپدیت بتای One UI 7.0 را احتمالاً طی هفتههای آینده برای خانوادهی گلکسی S24 و پس از آن، بهصورت مرحلهای برای دیگر گوشیهای پرچمدار خود منتشر خواهد کرد.
هنوز مشخص نیست که سری گلکسی S22 واجد شرایط دریافت آپدیت بتای One UI 7.0 خواهند بود یا خیر، زیرا سامسونگ معمولاً نسخهی بتای جدیدترین رابط کاربری خود را برای گوشیهای پرچمداری که طی دو سال گذشته عرضه کرده است، منتشر میکند.
رابط کاربری One UI 7.0، بزرگترین بهروزرسانی رابط کاربری سامسونگ در سالهای اخیر به شمار میرود و تغییرات بزرگی را در تجربهی کاربری برای دستگاههای واجد شرایط گلکسی بههمراه خواهد داشت.
۵۸۵۸
اولین آیفون تاشو اپل سپتامبر امسال معرفی میشود.
بررسی بازار فیلترشکن در کشور نشان میدهد که چگونه حتی با فروکش کردن بحران شبکه و ریزش قیمت فیلترشکن، یک ساختار مالی پنهان کماکان روزانه ۱۲۵ میلیارد تومان از سبد معیشتی کاربران ایرانی ناپدید میکند.
هاشمی با تاکید بر اینکه پایداری برق لازمه ارتقای کیفیت ارتباطات است، خواستار خارج شدن سایتهای ارتباطی از اولویت قطع برق شد.
مغز ما، هر بار با ظاهر شدن محتوای موردعلاقهمان در فید، دوپامین دریافت میکند و به آن وابسته میشود و درنتیجه به دنبال پاداشهای بیشتری است. به همین خاطر، افراد زیادی برای دریافت تجربه پاداشدهنده بعدی، بهمراتب بیشتر ازآنچه قصد داشتند، به اسکرول کردن ادامه میدهند.
Δ