معاون پرستاری وزارت بهداشت، با تأکید بر نقش تابآوری فردی، سازمانی و اجتماعی، «کار با مردم، در کنار مردم و برای مردم» را رویکرد محوری مدیریت بحران در نظام سلامت دانست.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبدا، عباس عبادی، معاون پرستاری وزارت بهداشت در نشست کمیته بحران دانشگاه علوم پزشکی بر ضرورت تقویت تابآوری فردی، سازمانی و اجتماعی با مشارکت سایر نهادها و دستگاههای اجرایی تأکید کرد.
وی با بیان این که «کار با مردم، در کنار مردم و برای مردم» باید محور اصلی فعالیتها در شرایط بحرانی باشد، نقش همافزایی اجتماعی و همکاری بینبخشی را از مؤلفههای کلیدی مدیریت موفق بحران دانست.
معاون پرستاری وزارت بهداشت در گفتوگو با کارکنان این مرکز، با تقدیر از تلاشهای فداکارانه آنان در شرایط حساس و بحرانی، بر اهمیت حفظ انگیزه، همراهی و حمایت روانی از نیروی انسانی نظام سلامت تأکید کرد.
معاون پرستاری همچنین بر بستر مجروحان و مصدومین جنگ تحمیلی رمضان حاضر و روند درمانی آنان را بررسی کرد.
این بازدید با هدف ارزیابی میدانی فعالیتهای پرستاری و تقویت هماهنگی بین تیمهای درمانی در شرایط بحرانی انجام شد و بر استمرار تعامل مستقیم مدیران حوزه پرستاری با بدنه خدمترسان تأکید شد.
یک فوق تخصص غدد، با عنوان این مطلب که اختلالات تیروئید میتواند بر باروری تأثیر بگذارد، گفت: تشخیص و درمان به موقع این اختلالات، نقش مهمی در بهبود شانس باروری دارد.
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران، از ابلاغ توافقنامه اجرای برنامه پیشگیری سطح چهارم به ادارات کل بیمه سلامت استانها خبر داد.
مدیرکل انتقال خون استان تهران، از فعالیت ۴ مرکز اهدای خون در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.
مدیرکل امور تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو، بر ضرورت ثبت دقیق مصادیق کمبود و توسعه سامانههای رصد و پایش برای تسریع در رفع مشکلات مراکز درمانی تأکید کرد.
Δ