علی نصیریان بیان کرد: ایران از بین رفتنی نیست چون ما ملت ریشهداری هستیم نه یک ملت ۲۵۰ساله.
به گزارش خبرنگار میراث آریا، علی نصریان بازیگر قدیمی تئاتر، سینما و تلویزیون به تازگی در گفتوگویی که منتشر شده، درباره ادعاهای اخیر رئیس جمهور امریکا گفته است: ایران از بین رفتنی نیست، خیلی از بربرها و مغولها آمدند و خواستند ایران را از بین ببرند اما نتوانستند. ما تا شاهنامه، حافظ و سعدی و تا فرهنگ و ریشه داریم، کسی نمیتواند ایران را از بین ببرد.
او گفته است: ممکن است در ظاهر جایی را خراب کند ولی دوباره ساخته خواهد شد هر چند اینها زمانبر است. تمدن ما از بین رفتنی نیست چون ما ملت ریشهداری هستیم، ۲۵۰ساله نیستیم.
انتهای پیام/
انیمیشن سینمایی «شمشیر و اندوه» از چهارشنبه در سینماهای سراسر کشور روی پرده میرود.
دور دوم اجراهای نمایش «مغازه خودکشی» به کارگردانی حسین نصیری به زودی در عمارت هما آغاز خواهد شد.
مجمع عمومی انجمن نمایشگران حرکت برگزار و اعضای هیات مدیره، علی البدل و بازرسان جدید این انجمن انتخاب شدند.
فیلم سینمایی «قمارباز» در طرح اکران سیار در میادین شهری اکران خواهد شد.
Δ