برای نخستین بار پس از گذشت ۲۹ سال، تابلو سر در موزه هنرهای ملی ایران در ورودی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نصب شد.
به گزارش خبرگزاری مهر، سید علیرضا کیا، مدیر موزه هنرهای ملی ایران گفت: از ابتدای فعالیت، بهبود شرایط موزه و افزایش تعداد بازدیدکنندگان در اولویت برنامههای ما بود. پس از سه سال پیگیری مستمر، موفق شدیم با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اخذ مجوزهای لازم، تابلو موزه هنرهای ملی ایران را در کنار تابلو وزارت فرهنگ در ورودی این مجموعه نصب کنیم.
مدیر موزه هنرهای ملی ایران، ضمن تشکر از تمامی همکاران و افرادی که در این مسیر همراهی کردند، افزود: نصب این تابلو گامی مهم در شناساندن بیشتر موزه به عموم است و از این پس، بازدیدکنندگان نیازی به جستوجوی مسیرهای متعدد برای یافتن موزه نخواهند داشت.
وی تأکید کرد: این اقدام، بخشی از برنامههای موزه برای ارتقا سطح کیفی و کمی خدمات و ایجاد تجربهای بهتر برای بازدیدکنندگان است.
ایران با هدف معرفی دستاوردها و ظرفیتهای خود در حوزه گردشگری پایدار، در نشست تخصصی گردشگری سبز کشورهای آسیایی در باکو حضور مییابد.
متقاضیان گواهینامه رانندگی بینالمللی از این پس میتوانند در کنار نسخه فیزیکی، از نسخه دیجیتال این سند با قابلیت اعتبارسنجی برخط استفاده کنند.
مدیرکل تجاریسازی صنایعدستی، کمبود سرمایهگذاری و تعداد محدود صادرکنندگان تخصصی را بزرگترین چالش صادرات صنایعدستی دانست.
سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی ملل متحد (یونسکو) از اجرای برنامه جدیدی با عنوان «میراث، سفر و سنتهای جاده ابریشم؛ سفری در مسیر گفتگوی میانفرهنگی» خبر داد.
Δ